Hjem - Askøy-seilforening

Lov for Askøy Seilforening. Askøy Seilforening og Askøy Seilsportsenter. Er lokalisert i Kaggevikane Kollevågen på Askøy. Hjå oss finn du eit stort og aktivt. Miljø innan YNGLINGSEGLING! Optimistsegling for born and unge under mottoet segling er moro! HAR DU LYST Å SEGLA JOLLE? Ja då er du hjarteleg velkomen til oss i Askøy Seilforening. Trimregatta for alle nivå kvar tysdag i Hjeltefjorden. Askøy Rundt tradisjonsrik regatta no i nytt format! Siste nytt frå Askøy Seilforening. Spanande utvikling i .

OVERVIEW

The domain askoy-seilforening.no currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have examined twenty pages within the site askoy-seilforening.no and found eighty-eight websites referencing askoy-seilforening.no. We have discovered one social network sites enjoyed by askoy-seilforening.no.

ASKOY-SEILFORENING.NO TRAFFIC

The domain askoy-seilforening.no has seen a alternation quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for askoy-seilforening.no

Traffic ranking (by month) for askoy-seilforening.no

Traffic ranking by day of the week for askoy-seilforening.no

Bergen og Omland Friluftsråd

Aring;pning av Årvika friluftsområde i Austrheim. Sveholmen friluftsområde i Austevoll - åpning 7. Aring;pning av Blått Flagg sesongen 5. juni markerer BOF og Bergen kommune starten på badesesongen med åpen dag i Helleneset. Som en del av friluftslivets år.

Team Embla III AZAB 2011 Team Embla III AZAB 2011

Team Embla III AZAB 2011. After a long stay at Porto Delgado meeting new friends and changing sea stories we eventually returned on Thuesday 13. Nice breeze at start line and we were second over the line and third on the top mark. Next afternoon when everything onboard was settled and we just waited for the southerlies to bring us to the UK the problem occured.

Hordaland Seilkrets

april i Bergens Seilforening sitt klubbhus på Hjellestad. Det er planlagt sikkerhetskurs i Bergen. HSK er unik, der fungerer alt, så NSF har ingen hensikt med å avvikle denne kretsen og kretser som fungerer var president Jørgen Stang Heffermehls ord etter Ledermøtet. Søknadsskjema som klubbene skal bruke når de søker refusjon er nå publisert som en excellfil. Her finn du kontaktinfo til styret og utvalsleiarane.

Milde Båtlag

Se lenken i menyen til høyre. Ved betaling via nettbank eller giro. Det kalles med dette inn til Milde Båtlags årsmøte. Med årsberetning 2017 er nå lagt ut. Du finner de norske kappseilingsreglene 2017-2020 her. Du kan laste dem ned herfra.

SEILmagasinet

Logg inn - Min side. Henri Lloyd Doublehanded Serie Oslofjord 2015. Serieseilasen Tur og hav 2015. Sommerseilskole 2015 - Moss seilforening. Sjøsprøyt uke 32 og 33 2015.

Viddi Norge - finn den lokale søkemotoren for DITT hjemsted

Klikk på det fylket du bor i. Deretter velger du linken til din kommune. Om du savner en portal for din kommune. Velg interesser fra menyen til venstre. Om du vil ha med nye interesseområder.

WHAT DOES ASKOY-SEILFORENING.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of askoy-seilforening.no Mobile Screenshot of askoy-seilforening.no Tablet Screenshot of askoy-seilforening.no

ASKOY-SEILFORENING.NO SERVER

I discovered that the main page on askoy-seilforening.no took four hundred and thirty-eight milliseconds to download. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider askoy-seilforening.no not secure.
185.7.61.172

We observed that this website is implementing the Apache server.

Hjem - Askøy-seilforening

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain askoy-seilforening.no had the following on the homepage, "Askøy Seilforening og Askøy Seilsportsenter." We analyzed that the website said " Er lokalisert i Kaggevikane Kollevågen på Askøy." It also stated " Hjå oss finn du eit stort og aktivt. Miljø innan YNGLINGSEGLING! Optimistsegling for born and unge under mottoet segling er moro! HAR DU LYST Å SEGLA JOLLE? Ja då er du hjarteleg velkomen til oss i Askøy Seilforening. Trimregatta for alle nivå kvar tysdag i Hjeltefjorden. Askøy Rundt tradisjonsrik regatta no i nytt format! Siste nytt frå Askøy Seilforening."

ANALYZE OTHER WEBSITES

Askøy Kulturvern og Historielag

Askøy Kulturvern og Historielag har til formål å fremme interessen for lokal historie og kulturvern, samle inn og ta vare på alt som har betydning for Askøy kommunes historie og som kan fortelle om folks livsvilkår gjennom tidene. Medlem av Landslaget for Lokalhistorie. Brev til Ordføreren i Askøy kommune i forbindelse med etablering av minnesmerke over Kong Sverre.

Fagforbundet Askøy

Fagforbundet Fritid, kultur og oppvekst Bergen. Fagforbundet norsk forening for asylmottaksarbeidere. 3 Enstemmig i Stortinget for å utrede.